پسته رفسنجان،قیمت پسته،بهترین پسته

1-  قیمت گذاری در فروشگاه اینترنتی پسته 24 بر چه اساسی و چگونه صورت می گیرد؟

قیمت گذاری به صورت روزانه توسط کارشناسان و تولیدکنندگان پسته و مطابق با قیمت عرف بازار پسته رفسنجان صورت می گیرد.

2- چرا گاهی قیمت ها به مدت چند روز ثابت و گاهی چندین بار در روز تغییر می کند؟

قیمت گذاری پسته 24، آنلاین و روزانه انجام می شود و گاهی ممکن است قیمت پسته به مدت چند روز در بازار ثابت باشد و گاهی ممکن است قیمت ها در طول روز به علت نوسانات بازار (صادرات پسته) چندین بار دستخوش تغییر شود، اما از آن جایی که فروشگاه اینترنتی پسته 24 متکی بر تولیدات پسته ی باغات خودش است بنابراین سعی بر آن است که قیمت پسته تا حد ممکن ثابت و پایین نگه داشته شود و قیمت ها تا حد امکان دستخوش نوسانات کاذب و حبابی قیمت ارز و طلا قرار نگیرد.

3- چرا قیمت های پسته 24 در اکثر موارد کمتر از قیمت بازار رفسنجان و سایر فروشندگان پسته است؟ و آیا این به دلیل پایین بودن کیفیت پسته ها می باشد؟

خیر، از آنجا که فروشگاه اینترنتی پسته 24 یک عرضه کنندۀ مستقیم بدون واسطه است بنابراین در اکثر موارد قیمت پسته ، همان قیمت تولید کننده و قیمت کشاورز می باشد و پسته عرضه شده بهترین و اعلاترین کیفیت را دارا می باشد.

4- در صورت افزایش قیمت محصول مورد نظر در سایت پسته 24 بعد از سفارش توسط مشتری و قبل از تحویل آن، آیا این افزایش قیمت شامل محصول سفارش داده شده نیز می شود؟

خیر ، بعد از سفارش محصول مورد نظر توسط مشتری و واریز مبلغ سفارش به حساب پسته 24، محصول خریداری شده متعلق به مشتری می باشد و نوسانات قیمت هیچگونه تاثیری در آن ندارد.

5- آیا فروشگاه اینترنتی پسته 24 علاوه بر محصولات موجود در سایت قادر به تأمین سایر انواع سفارشات مشتریان نیز می باشد؟

از آن جایی که فروشگاه اینترنتی پسته 24 صرفاً متکی بر تولیدات پسته ی باغات خودش است بنابراین در مواردی بعضی از محصولات ممکن است دیرتر برروی سایت قرار گیرند لذا مشتریان محترم می توانند جهت اطلاع از موجودی محصول مورد نظر با مدیران تماس گرفته و در صورت موجود بودن محصول مورد نظر ثبت سفارش نمایند.

6- حداقل میزان سفارش و خرید از پسته 24 چقدر است؟

در فروش جزیی، محصولات با وزن های مشخص عرضه می گردند.

در فروش عمده حداقل میزان سفارش برای انواع محصولات در پایین محصول قید می گردد، درصورت عدم درج، حداقل میزان سفارش 50 کیلوگرم می باشد.

7- پسته 24 تا چه حد قادر به تأمین نیاز مشتریان خود می باشد؟

فروشگاه اینترنتی پسته 24 صرفاً محصولات پسته باغات خود را بدون واسطه عرضه می نماید بنابراین درصورت سفارش به موقع و تمام نشدن محصولات، پسته 24 قادر است به فضل الهی نیاز مشتریان خود را تا حد امکان به هرمیزان و از هرنوع با بهترین و مرغوب ترین کیفیت تأمین نماید.

8- هزینه ارسال محصولات پسته 24 به کلیه نقاط ایران به چه صورت است؟

همانطور که در منوی "راهنمای خرید" قید گردیده است ، کلیه هزینه های ارسال و حمل ونقل بر عهده خریداران محترم می باشد.

9- محصولات پسته 24 به صورت پسته خام یا پسته شور است؟

کلیه محصولات پسته 24 به صورت خام و بکر می باشد.(توصیه اکید پسته 24 به مشتریان نیز خرید پسته خام می باشد!)

10- چرا پسته 24 شدیداً با تولید و تولیدکنندگان پسته آب خندان (مکانیک خندان) مخالف است؟

زیرا پسته آب خندان (مکانیک خندان) شدیداً آلوده و خطرناک می باشد.

پسته آب خندان در مکان های به شدت کثیف و شرایط بسیار بد و نامطلوب و در اغلب موارد توسط اتباع خارجی تولید می شود به گونه ای که حوض هایی که پسته های دهن بست در آن ریخته می شوند به شدت دارای بوی بد، نامطبوع و غیرقابل تحمل هستند که ناشی از انواع قارچ ها و آلودگی ها می باشد.

افرادی که ادعا می کنند پسته آب خندان توسط آن ها در شرایط استاندارد و بهداشتی تولید می شود و پسته آب خندان کمترین درصد آلودگی را دارد!!! 100 درصد ادعایی بی اساس و کذب می نمایند و مهمترین دلیل اثبات ادعای کذب آن ها این است که مکان های تولید پسته آب خندان هرگز در معرض بازدید قرار نمی گیرند و اگر مصرف کننده ای تنها یک بار از این مکان ها دیدن نماید هرگز حاضر به خوردن پسته نخواهد شد.

11- آیا قبل از خرید محصولات ارائه شده در سایت ، امکان خرید نمونه از آن محصول وجود دارد؟

بــــلــه، مشتریان محترم می توانند از منوی "درخواست نمونه محصولات عمده" نمونه محصولات خود را انتخاب و سفارش دهند، قیمت عمده فروشی 1 کیلوگرم از محصول مورد نظر پرداخت می شود اما مقدار 850 گرم ارسال می گردد. بنابراین 150 گرم از همان نمونه به نام سفارش دهنده جهت مطابقت و تأمین سفارش عمده نزد پسته 24 نگهداری می شود.

همچنین مشتریان عزیز درصورتی که تمایل ندارند 150 گرم از نمونه مورد نظر نزد پسته 24 نگهداری شود، می توانند جهت آگاهی از کیفیت محصولات از منوی "فروشگاه محصولات پسته رفسنجان" محصولات عرضه شده با وزن های مشخص را انتخاب و سفارش دهند.

12- در صورتی که محصول خریداری شده مورد تأیید خریدار نباشد آیا محصول خریداری شده مرجوع می گردد؟

بله، در صورتی که محصول خریداری شده با مشخصات سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، پسته 24 متعهد می گردد که در اسرع وقت محصول را با هزینه خود مرجوع  و مبلغ دریافتی را به طور کامل عودت نماید، از آنجا که در رأس مدیریت پسته 24 افراد تحصیل کرده و متخصص قرار دارند به فضل الهی خریداران محترم اطمینان داشته باشند که بهترین و مرغوب ترین محصولات را خریداری خواهند کرد.

13- خرید و پرداخت از سایت پسته 24 به چه صورت می باشد؟ آیا ضمانت نامه بانکی نیز پذیرفته می شود؟

خرید و پرداخت بصورت کاملاً نــــقـــدی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و یا به صورت پرداخت بانکی انجام می شود و هیچگونه ضمانت نامه بانکی مورد قبول نــمـــی باشد.

کلیه حقوق برای فروشگاه اینترنتی پسته ۲۴ رفسنجان محفوظ می باشد 1390 - 1403

www.Pesteh24.ir